今日自己要負責support sing,未入camp前都好緊張的,
因為第一次係camp support sing、要企上台、歌唔熟,不過入到camp,
見到個hall好細、個台好細、昨晚同今早都練過幾次歌,
所以今日support sing唔係咁緊張,而且今日support sing都好既,
因為可以醒一醒,聽pastor講道都唔會怕打瞌睡,haha~
今日pastor提到,向下流說不,不代表要我們向上流力爭,要做上流人,
而是不要靠自己的力量不惜一切向上爭,被這世界的價值觀所影響,
能心甘情願放下自我,靠著神的能力生活,即使在別人眼中成了低下的人,
也沒有所謂的,我們真正需要的,神會知道,祂會補足,會看顧的,
一切就只看我們的心是否靠祂、信祂~
完左講道,大合照時間到!今年要影哈哈笑樣,我地係大師級姊妹指導下,
堆成一個哈哈笑樣,而每年都會有一個場面,就是姊妹在高處set好機,
排好大家的位置,再由高處在廿秒內極速跑下來跟大家合照~ ^^厲害!
午餐過後便是受浸,今年有三位由內地來的女士受浸,因為臨近海,
所以在海中受浸~受浸完,便是各項興趣班及行山,大家都玩得好開心~
晚餐過後,是另一重點活動–camp fire~雖然每年都沒有真的火,
但大家設計的fire都好特別的~今年的camp fire還有螢光棒~
今年的camp fire同樣也很有氣氛,玩得好開心,而且跳完先落雨!
多謝神也多謝各弟兄姊妹用心的安排,用心的跳,用心的演出,
用心的教大家跳!
 
由於今晚是最後一晚,宵夜時間為求清貨,全部食物都拿了出來,
任大家飲同食,每晚的宵夜都好受歡迎,多謝大家支持~
Easter Camp最尾一晚大家通常都會約埋一班ct或bt或同組的傾計,
今年也不例外,我地ct都約埋一齊,還有兩位ct時的導師都來到,
我地十二點鐘約左係camp site門口等,因為實在太近沙灘,
所以決定行出沙灘搵石頭坐,突然間竟然有一陣煙花,好靚呀!
我地一行八人,各自都分享了大家最近的近況,也分享呢幾日的事,
趣事啦、學習啦、經歷啦,導師也跟大家分享了很多,
傾左兩個鐘左右,真係傾得好開心,能夠一齊分享一齊學習是難得的~
多謝父神,這兩天所有戶外活動都能順利進行,也有舒服的天氣!
還有更多關於我參與教會(基督門徒福音會)的分享,歡迎打開我其他的分享看看~ ^^

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.