今日番工時,係mtr見到Patty喎~其實係佢hi我先的~
因為我起初都冇為意~同佢係mtr傾左陣~番到公司,
今日俾我研究到一些新既function同syntax呢~

2 responses to “2 Jun 2007 – 舊同學”

  1. Anna avatar
    Anna

    Hello~~ Maggie~~
    我以前放工有時都會見到Patty,不過已經好耐冇到佢啦~~相信佢放工時間早過我,所以冇咁易見到呢~~~
    而家見到你個blog都會打工作的情況,希望呢份工適合你啦~~~
    而家呢連亞恩都有msn blog,我就唔打算搬去msn啦~~係咩原因~~哈哈‥‥我遲d同你講啦~~

  2. Maggie avatar
    Maggie

    haha~ 多謝呀~我宜家都仲係比較得閒呢~所以雖然悶,但都ok~可能我唔係一個要衝衝衝既人卦~ :p
    唔搬去msn住…係有原因架?等我估下…係咪因為你宜家個blog都好好用?
    其實我都未試過係街見過Patty呢~我…差點唔認得佢呢~ :p

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.