11 Dec 2006 – Interview

今日係我番黎搵工第一份既interview,仲要formal dressing呢~
都有點緊張,but其實自己都唔知自己鐘唔鐘意呢份工架,
anyway,睇下佢請唔請先啦,而且我估都要真正番左工,
先知自己鐘唔鐘意做既,但係唔知呢份工我適唔適合我做呢?
講真,都冇諗過番黎一個星期就有一個interview,
雖然唔知人地請唔請,但咁快有一份interview都好開心既~

2 responses to “11 Dec 2006 – Interview”

  1. 仔 avatar

    Interview 都係好事,唔請都唔緊要啦~~
    都係一個 Interview o既 practise & 經驗,
    咁係咩類型o既工作呀?
    同埋其實妳係想搵 D 咩 JOB 呀?

  2. Maggie avatar
    Maggie

    我in果個post呢,係幫人搵工架~我其實都唔知自己想做乜工架,我諗要做落先知自己鐘唔鐘意~

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.