朝早八點半左右,阿Wing駕車黎到我門口,上到車唔見Winnie,
原來佢帶左Happy落車行下~我地先到City,阿Wing同Amy落車去買早餐食~
Happy見到薯條,幾興奮呀,Winnie坐車頭,原本她想拿薯條給我餵Happy,
點知我都未伸手拿,Happy都爬高咬了半條,真係快~

我地今日既目的地係位於Ballarat既Sovereign Hill的Goldfield,
好多好多年前,好多中國人去左果度採金,所以果度都會有少少related to中國的~
由Mel駕車,大約個多小時會到達,大部分時間都係開110,所以其實我地去左幾遠下~
阿Wing駕車,Winnie溫書有時幫手睇地圖,Amy補眠,我就睇下景,睇下Happy訓覺~

到了目的地,我們先買入場既ticket,去個博物館睇睇先,睇完,
Amy就買左些手信,我同Winnie就冇買,因為對金色的裝飾物冇大興趣~

之後就去睇另一個博物館,入面有好多假人,最好笑其中有兩個假人,
正彎腰向櫥窗望,而隔離又有一個人正彎腰向櫥窗望,當我同Winnie望向那”三”個假人時,
其中一個人睇完野轉身,我兩個先知那是真人,得兩個假人!哇,太真了~
那個外國人見我地望一望佢再望假人,就同我地講那些假人好真,
我同Winnie就話係呀,我地起初以為你都係假人呢~哈哈~

睇完,我地就真係進入古時的金礦場,我話係古時,因為入面完全凝造番當時既一景一人一物~
個景望落好似西部牛仔時既景,入面既工作人員、sales及導遊就著當時既衣服,
西人男的,穿到有點西部牛仔feel,西人女的,穿到好似荷蘭牧場既女子咁~
而中國導遊上身便時中式的唐裝,有點似棉襖的款式~加上不斷有馬車經過,
真係好似去左古代咁~~我地四周圍行下,搵下果度既人影相,又有店舖行下,
仲睇埋真人show,即係入面既工作人員做戲,舞台唔係室內而係遊客行既大街大巷~
我地話係度做都好正,好似番左古代咁,又唔辛苦喎~

之後我地去河邊採金啦~先買一個入滿水的樽仔,然後蹲下來在河邊用一個盤,
不斷係水邊搖左石仔,剩下幼沙,這時就可慢慢係入面找我們的金啦~
哇,蹲下來實在會腳痺兼頭暈,所以我會坐低找金,要找都不易,
因為實在超級極度細粒,要慢慢撥開沙粒搵~我們四人,分用三個樽,各自都有成果~
玩左個幾鐘,我地就食野啦,Winnie佢地帶左包,預備左vegi salad同drinks,
仲有唔同既jam及tuna~thx呀~我地好悠閒咁係度食,食左個幾鐘,行多陣就走啦~

回程時,本來是阿Wing開車的,不過後來他眼訓,於是換左Winnie開車,
我就掉上車頭,陪佢開車,個幾鐘的路加上玩了一天,好易睡著,要傾下計先得~
不過傾到miss左個路口~ :p

放低Amy回Winnie家,我地出發去Bible study,完左Bible study,我地四個,
再加埋Francis去左Glen Waverley食野~之後就回家啦~一點多左右訓覺~~
多謝Winnie同Wing今餐~~


2 responses to “2 Sep 2006 – 掏金之旅”

  1. 仔 avatar

    掏金之旅?
    咁妳有冇掘到金呀?

  2. Maggie avatar
    Maggie

    哈哈,幾粒仔咁啦~我既入場費肯定仲貴過果幾粒金碎~哈哈~

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.